Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Pluggar för fullt :)

Av Karina Green - 21 maj 2012 13:08

Sitter nu och pluggar för fullt på mitt fördjupningsarbete om utvecklingsteorier. 

Ganska intressant faktiskt. 


Kom inte iväg till skolan imorse då jag fick en ångest attack, vilket inte var direkt kul. 

För ett år sedan när jag flyttade hit till Gotland fick jag kontakt med psyk här. De kollade igenom min journal och tyckte det verkade konstigt att jag fick min diagnos på 50 minuter. Så vi gjorde en hel utvärdering. 


Sen fick jag en riktigt diagnos. Jag har bipolär sjukdom typ 1. posttraumatisk stress och en mild variation av asperger syndrom. Detta var ju inte direkt vad jag ahde tänkt men jag blev väldigt glad ändå. Det svarade på många av mina frågor och jag fick rätt medicin. 

Tyvärr har jag nu på senare tid utvecklat en mindre fobi för folksamlingar på mindre ytor som i skolan, på bussen osv. Det är därför jag har svårt att ta mig till skolan i nuläget, men jag jobbar på det. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karina Green - 21 maj 2012 14:13

Jag har alltid haft mycket drömmar då min uppväxt inte direkt var den bästa man kan ha.  Just nu vill jag försöka ta mig till studenten även om det är ett tag dit. Men jag ska försöka klara det!    Jag har jätte många hinder i mitt liv, min sju...

Av Karina Green - 20 maj 2012 00:46

Jag är en ganska normal tjej på utsidan, ganska lång, normalt bygg och halvlångt hår.  Är förlovad med den mest underbara pojken som finns, bor även med honom.    Jag pluggar, umgås med vänner och gör det som de flesta 20 åringar gör, dock med ...

Av Karina Green - 20 maj 2012 00:00

Jag har bestämt mig att försöka blogga om mig och mitt liv.    Många av dem som kommer komma in på min blogg kommer tänka att jag är extremt korkad och dum men vad många inte vet är att jag lever med en dåld sjukdom som inte syns på utsidan.  D...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards